Бренд роботодавця: практичне керівництво для компаній з працевлаштування та здоров’я української молоді

Дана публікація є керівництвом для компаній, мета якого – покращити практики місцевого бізнесу із працевлаштування молоді та сприяння здоровому способу життя. В Керівництві наведено поради для компаній з розробки програм проходження практики та стажування для молоді, продемонстровано існуючі приклади таких програм та вперше надано таблицю самооцінки для компаній “Дружня до молоді компанія”.

В публікації використано практики компаній, що входять до Українського Пакту для молоді, а також кейси, подані в рамках щорічного Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності. Керівництво буде корисним для представників компаній, університетів, експертів з розвитку бізнесу, HR та освітніх питань.

Автор: Марина Саприкіна.

Координаційна команда: Ірина Бєляєва, Андрій Поштарук, Тарас Деркач.

Ініціатори: Міністерство молоді і спорту України, Фонд народонаселення ООН в Україні, Центр “Розвиток КСВ”. Публікація розроблена та видана за технічної і фінансової підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA). Публікація не є відображенням офіційної позиції Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA).

ЗАВАНТАЖИТИ КНИГУ

Місце для ваших коментарів

Залишити коментар

X