Контент — «рятівне коло» бізнесу, або хто такі контент-продюсер_ка? 

Усе частіше на сайтах з пошуку роботи можна зустріти професію контент-продюсера. Його шукають усі — від професійних діджитал-агентств до невеликих магазинів дерев’яних виробів. Потреба бізнесу різних напрямів у присутності на онлайн-платформах з’явилася разом з діджиталізацією суспільства. Хороша присутність бренду в інтернеті зміцнює репутацію та здобуває лояльність клієнтів.

Хто такі контент-продюсер_ка?

Попри те, що ця посада звучить цікаво, межі її відповідальності та обов’язків досить нечіткі. Важко знайти джерело, де б точно пояснювалося, що саме повинні робити контент-продюсер_ки. Це все тому, що ця професія охоплює багато процесів, а специфіка роботи залежить від тематики проєктів, над якими потрібно працювати.

Якщо спробувати охарактеризувати коротко, контент-продюсер_ка — людина, що займається створенням і ревізією контенту, а також розробкою та втіленням стратегії його просування. Контент-продюсер_ка створює та популяризує контент на замовлення.

Проєкти, з якими працюватиме контент-продюсер_ка, можуть бути зовсім різними. Він/вона можуть займатися інформаційним наповненням онлайн-журналу, а можуть відповідати за створення відеороликів для компанії, що виготовляє рідкі шпалери. Формати матеріалів можуть бути надзвичайно різноманітними, як і особливості їх створення. Зазвичай контент-продюсер_ка створює матеріали для сайтів та соціальних мереж.

Варто зазначити, що контент-продюсеру_ці потрібно чітко розуміти, що і для чого він це робить: чому створений контент буде цікавим для потенційних клієнтів замовника, яким чином його презентувати та який результат він дасть? 

 

Що повинен_нна вміти контент-продюсер_ка?

Контент-продюсер_ка, без перебільшень, є «людиною-оркестром». Для того, аби бути успішним_ою фахівцем/фахівчинею, потрібно мати  впевнені soft-skills та аналітичний склад мислення, а ще — знання у сферах діджитал-маркетингу, журналістики і зв’язків з громадськістю. Контент-продюсеру_ці варто вміти:

 

  • Працювати з різними форматами контенту. 

Хороший контент-продюсер знає, як створити цікаве відео навіть про нудні речі чи написати аналітичну статтю про сучасний медіаринок, як зробити хороше фото, у якій соціальній мережі його викласти і коли саме. 

 

  • Аналізувати ринок та складати портрет цільової аудиторії. 

Будь-який контент створюється з конкретної причини. Створення та поширення матеріалів має певну мету: це може бути нагадування постійним клієнтам про продукт, зміцнення їхньої лояльності, або ж  привернення уваги нових клієнтів. 

Для того, аби створити релевантний контент, контент-продюсер_ка повинен_нна вміти проаналізувати сферу свого проєкту та аудиторію, для якої призначений цей контент. 

Дуже важливо знайти достатньо інформації, проаналізувати її і створити характеристику своєї цільової аудиторії. Базуючись на особливості потреб клієнтів, контент-продюсер_ка може вдало підібрати найкращий формат інформації для неї, час і платформу публікації. При невдалій характеристиці цільової аудиторії і створенні не релевантного контенту, клієнтам просто буде не цікаво: замовник втратить їхню увагу й лояльність. 

 

  • Вміти створювати стратегію просування та контент-план. 

Створювати якісний контент — важливо. Проте не менш важливо вміти його подати та знайти правильне рішення щодо його поширення. Контент-продюсер_ка повинен_нна вміти грамотно створювати стратегію просування контенту, а не тільки створювати його. 

 

  • Розуміти медіатренди та актуальність інформації.

Контент-продюсеру_ці важливо залишатися в курсі подій останніх інтернет-трендів та настроїв клієнтів замовника. Контент та стратегію неможливо створити вдалими, якщо контент-продюсер не розуміє, що буде зараз актуальним та доречним у діджитал-просторі, а що — ні.

 

Чи актуальна ця професія  у післявоєнних умовах?

Однозначно, так. Росія веде війну не лише заради територій, а й культури та національної ідентичності. Для неї важливо асимілювати та знищити українське. За час війни, атрибутика української культури стала надзвичайно популярною, як і бажання примножувати та модернізувати її. Після війни, будь-якому бізнесу потрібні будуть професіонали, що зможуть інформаційно орієнтуватися на потреби української аудиторії та цілком відділилися від російського медіапростору. 

Комунікація брендів у воєнний та післявоєнний стан надзвичайно важлива. Чітка позиція, правильне донесення її до аудиторії, а також вміння не тривіально пов’язати політичну тематику й обставини зі своїм бізнесом — це те, що змушує клієнтів залишатися з брендами.

Професійні контент-продюсери, що чітко розуміють аудиторію та проблематику післявоєнної ситуації будуть цінними фахівцями. Адже період відбудови буде не з легких, клієнти орієнтуватимуться на нагальні потреби, а не бажання. Тому брендам потрібно буде довести власну значущість та завоювати довіру клієнтів. І найважливіше — зробити це етично, професійно. 

Також доречно додати, що допоки існує інтернет, професія контент-продюсерів завжди буде актуальною. Бренди прагнуть розвиватися на діджитал-платформах, адже це приваблює нових клієнтів, а отже — приносить прибуток. Оскільки тренди швидко змінюються, контент-продюсерам доводиться постійно вчитися чомусь новому. Тому якщо ви шукаєте динамічну, цікаву професію, контент-продюсер — це чудовий варіант.

Авторка: Ангеліна Яремчук, студентка курсу Career Hub Pro: Фриланс за напрямком “Копірайтинг”

Аторка ілюстрації: Оксана Лукинів, студентка курсу Career Hub Pro: Фриланс за напрямком “Дизайн”

Місце для ваших коментарів

Leave a reply

Career Hub – платформа розвитку кар’єри
Logo
X