Як знайти роботу за допомогою LinkedIn: практичні поради і приховані можливості

Нетворкінг – це важлива частина нашої професійної діяльності. Для того, щоб успішно будувати кар’єру, потрібно постійно знайомитись і спілкуватися з людьми та знаходитись у певній спільноті. Спостерігати за успішними людьми зі сфери, в якій хочеш розвиватись та вчитись у них новим навичкам. І в цьому може допомогти мережа LinkedIn.

Практичними порадами для розвитку профілю в мережі LinkedIn поділилися кар’єрні консультант та консультантка Career Hub – Богдан Козиренко та Анастасія Якименко на груповій консультації «Як LinkedIn допомагає побудувати кар’єру» від Career Hub і програми «Мріємо та діємо».

Що потрібно, щоб сторінку було видно в пошуковику

Для максимальної ефективності профілю необхідно встановити фотографію і вказати:

  • сферу діяльності і місце проживання
  • поточну посаду (з описом)
  • щонайменше два попередніх місця роботи
  • відомості про освіту
  • навички Soft і Endorsements (мінімум три)
  • групи інтересів (хоча б декілька)
  • постійно розширювати мережу

Важливі моментиЯк вести сторінку в LinkedIn

  1. Профіль варто заповнювати англійською мовою, оскільки це всесвітня мережа. Заповнюючи профіль українською або російською, ви звужуєте своє коло контактів.
  2. Посилання на профіль має бути простим (в лінку “зашите” ім’я і прізвище), щоб його було простіше знайти в пошуковику.
  3. Якщо завантажувати сторінку для відправки комусь, робити це тільки у PDF-форматі.

Як правильно будувати сторінку

  1. Фотографія, ім’я та прізвище
  • фото краще робити в діловому стилі та на нейтральному фоні
  • ім’я та прізвище писати як в резюме, щоб роботодавцю було легше знайти вас в соцмережі

2. Headline

  • це перше, що побачить потенційний роботодавець
  • headline пояснює простою мовою, хто ви і чим займаєтесь
  • у вас є на це 120 знаків
  • використовуйте ключові слова (найважливіші – на початку заголовку)

3. Summary (ваше коротке резюме)

  • впишіть тут навички та короткий опис вашого досвіду. Summary складається з 3-4 речень: хто ви як фахівець/студент/ка, який у вас досвід (кількість років, галузі, компанії, країни), що ви вмієте
  • не забудьте залишити контактні дані наприкінці розділу
  • заповніть розділ Experience (досвід) усіма компаніями, які прописані у вас в резюме
  • не забудьте вказати обов’язки (це ті ж ключові слова, як і в Headline, саме по них шукають кандидатів у LinkedIn)
  • можна додати медіафайли, презентації та інші релевантні документи до кожного місяця роботи
  • не забудьте вибрати лого компанії, замість сірого безликого значка

4. Skills & Endorsements

  • оскільки профілі учасників/ць з навичками переглядають частіше, вкажіть, що ви вмієте, і попросіть підтвердити ці навички друзів зі свого списку контактів
  • не ігноруйте розділ Skills. Використовуйте всі 50 можливих навичок. “Прокачуйте” свій профіль за рахунок їх підтвердження вашими контактами
  • skills – це як лайки в соцмережах, чим їх більше, тим вище ваш профіль буде підніматися вгору в пошуку
  • включайте тільки ті навчики, які відносяться до вашої роботи
  • на гору піднімайте ті навички, які цікаві потенційному роботодавцю

5. Recommendations & Accomplishments

Recommendations

  • чим більше рекомендацій, тим краще
  • це одна з основних відмінностей профілю LinkedIn від резюме, адже ви можете не тільки показати досвід роботи, а й продемонструвати підтвердження того, як саме ви працювали, свої сильні сторони
  • просіть рекомендації у колишніх керівників, колег. Якщо ви студент/ка, то у викладача/ки, куратора/ки, учасника/ці групових завдань ітд.

Accomplishments

  • цей розділ також потрібно заповнити для оптимізації профілю
  • вкажіть мови, курси, які ви пройшли (які підходять бажаній посаді)
  • регулярно оновлюйте інформацію про проєкти, над якими працювали. Це чудовий спосіб продемонструвати свої компетенції

Приховані можливості LinkedIn

“В українському LinkedIn наразі зареєстровано близько 2,690,000 користувачів. На відміну від інших соцмереж, де переважає розважальний контент, LinkedIn – це про професійне наповнення. Звісно в ньому можна жартувати, писати цікаві пости, але це переважно професійний гумор” – ділиться Богдан Козиренко.

Топ 5 галузей, які найбільше представлені в LinkedIn

  • IT
  • Маркетинг та реклама
  • Фінанси
  • Дизайн
  • HR

Пошук вакансій

  • В основному меню є вкладка Jobs. Як вести сторінку в LinkedInУ цій вкладці знаходяться можна шукати вакансію та переглядати рекомендовані вакансії. Рекомендації формуються в залежності від інформації вашого профілю та позицій, на які ви відгукнулися раніше.

В місцях, які зображені на скрінах, ви можете зберегти вакансію в закладку або поставити сповіщення про появу нових вакансій від тієї чи іншої компанії.

  • Застосування фільтрів, алгоритми пошуку, оновлення на пошту

Як вести сторінку в LinkedInВ LinkedIn є також фільтри, завдяки яким можна шукати вакансії за компанією, датою розміщення, можливістю працювати віддалено та ін.

Щоб податися на вакансію, можна обрати Easy Apply (відгук через саму мережу LinkedIn) або ж натиснути на синю кнопку Apply, і тоді вас перенесе на інший портал, де розміщена вакансія, або потрібно буде заповнити якусь додаткову форму.

 

 

  • Як шукати стажування в LinkedInЯк вести сторінку в LinkedIn

Ви можете знайти стажування в конкретній компанії, яка вас цікавить. Для цього варто обрати фільтр Internship в кнопці Job Type або ввести в пошуковику Trainee або Intern. Мережа покаже вам список стажувань, які розміщені наразі в Україні, чи закордоном.

  • Як влаштуватися в компанію мрії

Ви можете знайти рекрутерів з конкретної компанії через LinkedIn та написати їм особисто. Активний пошук суттєво збільшує шанси на успіх.

В лівому верхньому куті оберіть фільтр People. Далі – впишіть такі позиції:

  • recruitment researcher
  • recruiter
  • talent acquisition
  • human resources generalist

Це основні позиції, на які варто писати з приводу роботи.

  • Надсилання запрошення для налагодження контакту

Коли ви надсилаєте запрошення, потрібно його персоналізувати. Це збільшить ваші шанси на додавання вас до грона друзів.

7-кроків для самопрезентації

  1. Мене звати
  2. Хто я
  3. Що я роблю (або компанія)
  4. Навіщо це
  5. А також
  6. Навіть якщо
  7. Блок з фактами

Приклад: Добрий день! Мене звати Юлія і я тільки починаю свій шлях в IT. В минулому займалася івентами і рекламою. Навчаюсь на курсах Manual QA. Хочу по-трохи розширювати свій список контактів, прошу прийняти мій запит. Я не бот, я – людина на шляху до місця під сонцем.

Розширення мережі в  LinkedIn

  • LinkedIn обмежує вашу мережу контактів та кількість запрошень. Ліміт заявок +/- 100 на тиждень. Краще нехай це будуть якісні персоналізовані і корисні для вас контакти
  • 50-70% додають в свою мережу, якщо профіль заповнений інформативно
  • профіль починає активно працювати, якщо у вашій мережі 1000-1500 контактів (мінімум 500, щоб профіль відображався у пошуку)

Що ще?

В LinkedIn доволі швидко зав’язуються дискусії. Тож пишіть пости про свої досягнення та досвід. Це дасть можливість розказати більше про себе та свій бренд.

Організаторами групової кар’єрної консультації для молоді «Як LinkedIn допомагає побудувати кар’єру» є Career Hub і Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» в межах програми «Мріємо та діємо». Програма «Мріємо та діємо» фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та впроваджується IREX разом з Центром «Розвиток КСВ».

Партнером є Міністерство молоді та спорту України.

Career Hub – експертна платформа Центру «Розвиток КСВ», яка об’єднує молодь, роботодавців, державні органи та освітні заклади для кар’єрного розвитку молоді – від школи до успішної реалізації у професії.

Місце для ваших коментарів

Залишити коментар

X