Підсумки реалізації програми Generation A від Syngenta

Реалізація освітніх проєктів для молодого покоління завжди була в пріоритеті для Syngenta.

Ми прагнемо розвивати талановиту молодь і готувати справжніх фахівців у сільськогосподарському секторі. Ми працюємо над тим, щоб зацікавити молодь і переконати залишитися в Україні, а також розвивати її аграрний потенціал.

Syngenta з 2014 року активно долучається до проєктів Центру розвитку КСВ, одним з яких був STEM із серією інтерактивних навчально-пізнавальних лекцій для старшокласників, що стоять на порозі вибору майбутньої професії, у тематичному блоці «Біологія та агрономія».

Разом з іншими партнерами було розроблено карту професій агросфери.

Також Syngenta є підписантом Пакту заради молоді, чим зобов’язалася сприяти створенню партнерства з галузями освіти і забезпечувати додаткові місця для стажування та перше місце роботи молоді, й активно виконує ці зобов’язання.

Кожного року ми проводимо Конкурс студентських робіт, у якому беруть участь студенти зі всієї України.

Цієї зими ми стартували з новітнім освітнім проєктом Generation A і вже маємо перші результати, якими дуже пишаємося. Generation A — це про агроосвіту, нове покоління та про підготовку молодих і досвідчених кадрів для агрогалузі.

Ми вже маємо стале партнерство з вузами, які підписали меморандум про науково-технічну, дослідницьку та демонстраційну співпрацю, а саме: з Полтавською державною аграрною академією (ПДАА), Одеським державним аграрним університетом (ОДАУ), Харківським національним аграрним університетом ім. В. В. Докучаєва та Білоцерківським національним аграрним університетом.

Ми залучили понад 50 мотивованих студентів 3–5-го курсів, для яких провели більш ніж 30 лекцій унікальної освітньої програми, підготовленої провідними фахівцями Syngenta за 4 профільними модулями: агрономія, маркетинг, продажі, soft skills , та майже 150 годин практичної роботи на дослідницьких станціях і в лабораторіях. Студенти мають можливість попрактикуватися з досвідченими менторами Syngenta у справжніх польових умовах, навчитися сучасних технологій, освоїти інноваційні підходи, роботу на новітньому обладнанні й водночас прокачати комунікабельність та вміння працювати в команді.

«Наші фахівці, ментори й куратори студентів, долучаючись до соціальних проєктів компанії, інвестуючи свій час та зусилля в розвиток молодих кадрів, отримують можливість вийти за звичні рамки та обов’язки, відкриваються новим ідеям і допомагають отримувати  результати, як у коротко-, так і в довгостроковій перспективі, що позитивно позначається на іміджі компанії та сприяє виконанню політики соціальної відповідальності», — відзначає генеральний директор Syngenta П’єр Кохадон.

«Навіть поточна ситуація не вплинула на реалізацію наших освітніх проєктів: з вересня стартує новий учбовий рік і на нас чекають продовження реалізації Generation A, вихід на новий рівень, нові амбітні плани та завдання. Ми переконані, щоб отримати кадри завтра, ми маємо інвестувати в них сьогодні», — зауважує Сергій Клішин, директор бізнес-підрозділу Насіння Syngenta в Україні.

Місце для ваших коментарів

Залишити коментар

X