Стажування у відділі цифрового маркетингу (Syngenta)

Якщо ти студент старших курсів або випускник економічного/фінансового/менеджмент-напряму тоді тобі до нас у відділ цифрового маркетингу.

Обов’язки:

  • Оновлення довідників (управління списками продуктів, господарств і т.д.)
  • Моніторинг даних із статистичних/публічних ресурсів (реєстрація нових продуктів, середньозважених курсів валют і т.д.)
  • CRM: майстер дані та контроль внесеної інформації
  • Співставлення даних CRM та бази даних на MS SQL

 

Основні вимоги до кандидата:

  • Базові знання MS Excel – знання основних формул (VLOOKUP, IF, INDEX и т.д.), зведені таблиці
  • Розуміння поняття база даних
  • Базові знання SQL (select, update, insert)
  • Знання аналітичних інструментів (Power BI, Qlick, Tablue и т.д.) буде перевагою
  • Знання англійської мови на рівні Pre-Intermediate

 

Особисті якості:

  • Уважність, акуратність, відповідальність, адаптивність, інноваційність, навички управління часом.

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування.
  • Можливість ефективно поєднувати навчання та роботу, оскільки стажування передбачає часткову зайнятість (20 годин на тиждень)
  • Здобуття знань та практичних навичок у професійній сфері
  • Дружній колектив
  • Безкоштовні обіди

 

Не зволікай та надсилай  резюме  на скриньку Olesia.Bovsunivska@syngenta.com

Місце для ваших коментарів

Залишити коментар

X