Як зміна потреб клієнтів стимулює компанії розвивати digital компетенції

На виставці «Future of Work», що проходитиме в Києві до 1 серпня, знайомлять з майбутнім роботи 2030, трендами ринку, компетенціями, що будуть затребувані та вимогами до роботодавців майбутнього.

Наталя Галунко, HRD, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, який також підтримав виставку Future of Work, розповіла, як банк пристосовується до зміни потреб клієнтів.

«Змінюється світ, змінюються потреби наших клієнтів, змінюється банк. Існуючі знання, вміння та навички втрачають актуальність через кожні два роки. Для побудови довгострокової кар’єри важливо постійно прагнути навчатися та впроваджувати зміни з метою покращення процесів. Зважаючи на те, що дані є одним з цінних активів будь-якого бізнесу, ми впроваджуємо технології аналізу даних, роботи з великими даними, захисту персональних даних. Здобуття знань та навичок у data analytics та data management — це перспективний напрямок професійного розвитку. Впровадження змін наразі є ключовою компетенцією у багатьох організаціях. Знання технологій change management, опанування ролі product owner, scrum-master, chapter lead та інших ролей, притаманних agile-організації – це можливість розвиватися в матричній структурі, не залишаючи свого рідного підрозділу. Зміна потреб клієнтів стимулює компанії та кожного з нас розвивати цифрові канали комунікації, швидше автоматизувати ключові процеси, впевнено використовувати цифрові рішення для розвитку бізнесу. Все це неможливо без розвитку digital компетенцій, таких як digital-маркетинг та digital-технології», – коментує Наталя Галунко.

Виставку Future of Work організовують Career Hub і Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» в межах програми «Мріємо та діємо». Програма «Мріємо та діємо» впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується  IREX у партнерстві з Будуємо Україну разом (БУР), Центром «Розвиток КСВ» (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.
Національні партнери: Міністерство молоді та спорту України, Міністерство освіти і науки України.

Бізнес-партнери: OLX Україна, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Альфа-Банк, Nestlé, ELEKS, Нова пошта.

Партнери: Isobar Ukraine, TUMO Kyiv, УТОГ, УТОГ Сервіс, Державна служба зайнятості, Live-sound, ІТ.Integrator, Жіночий консорціум України, Патрульна поліція, Уроки Медитації, Дім Роботів, UniExo, UReport Ukraine, Inventor, CamTouch, Інноваційні Освітні Рішення.

Медіапартнери: Na chasi, Mind.ua, INSCIENCE, CreativityUA, Соцпортал.

Інфопартнери: Або – Агенція медійного росту, America House Kyiv, AIESEC in Kyiv, Твій простір можливостей, БУР, Українська асоціація студентів, Українська асоціація молодіжних рад, Студентська рада КПІ.

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

Career Hub – експертна платформа Центру «Розвиток КСВ», яка об’єднує молодь, роботодавців, державні органи та освітні заклади для кар’єрного розвитку молоді – від школи до успішної реалізації у професії.

Місце для ваших коментарів

Залишити коментар

X